maandag 28 april 2014

NLP for Business ACTION!

Waarom ik vaak begin met "ik zie ik zie...wat jij hebt gemist"

Online communicatie kan maar 1 keer goed gaan. Belangrijk om alle details dus door te nemen!

Leuk van de Baak (opleidingsinstituut) die via 10 vragen je inzicht geven of coaching oid iets voor je is. Leuk bedacht en handig ingezet.

Zoals uit screenshot blijkt staat er heel duidelijk: Naam, telefoonnummer en naar aanleiding van de test kunnen we contact met je opnemen. (trust me: dat gaan ze doen) en mooie manier om je sales funel vol te krijgen met mogelijk geintresseerden en die, vanwege de test, je naam ook al kennen. Goed doordacht!

Ik zie, ik zie...wat jij hebt gemist:
Blijkbaar is dit een universele tool, je vult naam in en drukt op enter...Jammer, je telefoonnummer moet je invullen (had ik ook wel verwacht) maar wat schets mijn verbazing is de melding (in rood) ook nogeens: Geef uw telefoon niet...    doe ik precies wat er gezegd word (dikke knipoog) En ik kom maar niet verder....



Tip van de dag:
Controleer alles door een ander paar ogen voor dat het live gaat, laat elke optie een keer aangeklikt en de vertaling bekeken worden. Weet je zeker dat het lekker loopt!Want het kan maar 1 keer goed gaan!

NLP for Business Words!
Cornelis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten