dinsdag 23 december 2014

Van "Good" naar "Great!"

Hallo beste lezers!

Dit maal geen verhaal uit eigen ervaring maar op vraag van enkele relaties: Bij wie volg jij nu graag een training? Wie inspireert jou? Een van mijn persoonlijke favorieten is business coach en trainer Marvin Sutherland van Essential Business Improvement, ik ben een week lang met een groep op pad geweest voor een training in turkije op een zeilgulet en wat een impact had die training! Ik kan het je van harte aanbevelen om te investeren in dit soort trainingen, het is het dubbel en dwars waard zowel in persoonlijke groei als zakelijke groei.

Wat me opviel en beviel tijdens de training: Er wordt geen focus gelegd van wat er niet lukt en waar je slecht in bent maar juist waar ben je (ontzettend) goed in? Hoe zet je die passie in? visualiseer je uitkomst en welke actie moet je ondernemen om je doelen te halen?  Ik denk nog vaak terug aan die training, helemaal toen 2 jaar later ik de gedroomde en gestelde doelen haalde. Wat was dat kicken!

 Indertijd was de reisorganisatie TravelCounselors een goede wederverkoper van de zeilreizen en hadden we warme relatie. Voor hun jaarlijkse congres werd ik gevraagd of ik wat wilde doen op het podium...Nu waren zo ongeveer alle TC-ers geweest in Turkije dus daar viel niet zo heel veel meer over te zeggen: Toen dacht ik marvin en Marvin wilde wel een "business energizer" verzorgen...Tijdens de performace belde de GM op om me te bedanken voor deze wel hele speciale empowerment en energizer. De zaal stond op zijn kop! Later ontving ik veel reacties via SMS en email waar in de TC-ers me bedankte voor deze performance, kan het nog specialer?

Marvin aan het werk zien?  Hij verteld hieronder over ondernemend leiderschap in tijden van verandering.Hij heeft nog veel meer Youtube filmpjes.


Marvin daagt je om vanuit ‘Greatness’ te denken en te handelen.

Marvin heeft zijn sporen verdiend bij verschillende adviesbureaus (o.a. KSG/Berenschot) en heeft opdrachtgevers (o.a. SNS Reaal groep, Cisco Systems, Houthoff Buruma, Centric, ABNAMRO, Kema BV, Microsoft, CoolCat, Securitas, Hewlett-Packard EMEA, GetronicPinkRoccade, CapGemini) ondersteund om Nog succesvoller te zijn.
Zijn kernwoorden: onverbeterlijke optimist, gedreven, enthousiasmerend

Van harte aanbevolen om een workshop en/of training bij te volgen en lees zijn blogs, boordevol tips!
http://essentialbi.nl
Bellen: 0204967397    
Email: marvin@essentialbi.nl

Tot de volgende keer!

hartelijke groet,
Cornelis
datgaanwedoen@gmail.com
+31648778101

Geen opmerkingen:

Een reactie posten