maandag 29 december 2014

Toffe nieuwsbrief!


Een goed voorbeeld van krachtig en positief woordgebruik, waarbij de intentie van diegene die deze email heeft gemaakt erg duidelijk overkomt, alles staat in het teken van de actie, verzonden op maandag 29 december 2014 door Julianatoren Apeldoorn. Hieronder het screenshot en de TOPS & tips voor jou omzelf toe te passen en zo meer te verkopen!


!!!TOPS!!!
1) De lay-out is helder en verwijst naar de website, slim gedaan! Op deze manier is je lezer als het ware al thuis op je eignelijke website en kent hij/zij de weg.
2) Een leuke afbeelding met je hoofonderwerp EN seizoensgebonden groet met een knipoog naar je eigen parknaam en thema (Juul is een muis)
3) De vrolijkheid spat er van af!
4) Urgentie is duidelijk - nog 3 dagen om te profiteren!
5) De gehele tekst is helder en gericht!
6) De lijst van extra's is langer dan het financiele voordeel alleen!
7) Nog meer vrolijke en klikbare afbeeldingen!
8) Aan elke actie zijn natuurlijk voorwaarden maar ja dat "breekt" zo je blije boodschap af, Julianapark kiest ervoor om dit ook positief te omschrijven door het gebruik van de zin:  *Kijk voor de uitgebreide voordelen en voorwaarden op onze site
9) De kracht van verkopen zit 'm vaak inde herhaling van de voordelen die je hebt als je nu iets doet (in dit geval doorklikken) De lezer in zg Ja-modus brengen, dit is perfect gedaan!
10) Alles is afgestemd op maar 1 doel: Abbo's verkopen, geen enkele mogelijkheid om de lezer te verleiden en in actie te zetten, is overgeslagen!

Ik zou weleens willen weten hoeveel zij vandaag coverteren vanuit deze email naar daadwerkelijke klanten. Het moeten er veel zijn want dat verdient deze nieuwsbrief. Misschien lezen ze wel deze blog en sturen ze me een mailtje.

Tip omzelf mee aan de slag te gaan:
Lees de bovenstaande tops! (hoe simpel kan het zijn) Blijf enthousiast tot de laatste regel!

Kom je er toch niet helemaal uit? Bel of mail me!

Tot de volgende keer!
Hartelijke groet,
Cornelis
06-48778101